Pagini

duminică, 13 octombrie 2013

Trecutul nu-l poţi întoarce,trăieşte cu prezentul şi crede în viitor !!

                         A fost  ca un vis plin de coşmar...
Nu credeam că se poate întîmpla...dar s-a întîmplat. Nu înţelegeam ce se petrece, nu puteam să mi închipui că într-o bună zi totul se va transforma în nimic. Imi părea ca trăiesc în infern...
Mă rătăcisem în imensul labirint al vieţii... nu mai ştiam ce să fac... înapoi  nu mă puteam întoarce, îmi doream nespus de mult  să mă ridic şi să merg mai departe. Dar , nu puteam - eram lipsită de puteri şi orbită de neputinţă.
Au fost clipe de nedescris...
Treceau zile, nopţi, săptămîni şi eu încet , încet prin întuneric îmi croiam drum spre lumină, înfruîntînd  durerea ,lăsînd în urmă multe amintirii....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu