Pagini

marți, 31 decembrie 2013

LA MULŢI ANI !

A mai rămas încă puţin ... şi ne vom lua rămas bun de la anul 2013. Cele 12 luni ale acestui an s-au scurs repede, de parcă totul s-ar fi întîmplat într-o singură zi .
A fost un an cu multe realizări, cu emoţii, cu clipe fericite şi momente triste. Mă bucur nespus că am ajuns la finele acestui an şi am reuşit să materializez scopurile primordiale iniţiate la început de an. Fiind  Anul Şarpelui am întîmpinat multe greutăţi şi mulţi oameni cu venin, dar trecînd prin toate am devenit şi mai puternică.
Dragi prieteni şi duşmani, vă doresc ca anul care vine
Să vă aducă numai zile senine!
Să aveţi parte numai de bucurii,
Răul să-l izgoniţi în pribegii.
Sănatate, bani în pungă
Ca pe tot anul să va ajungă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu